maandag 16 juni 2008

wiki's

Beste lezers,

Wiki's, ja daar zie ik zeker mogelijkheden voor. Recentelijk ben ik samen met collega's van de gemeente Deventer bezig geweest met het inrichten van een extranet. Dat extranet is gebaseerd op sharepoint software van microsoft. De werking is vergelijkbaar met een Wiki. Je plaatst er info op, en deze kan weer ge-edit worden door anderen. Het is natuurlijk een zwaar opgetuigde wiki, maar toch het idee is min of meer hetzelfde. Als oefening heb ik mijn blog achtergelaten in de zandbak, en heb ik ook een account aangemaakt in PBWiki. De tijd ontbreekt mij momenteel om er echt iets mee te doen, maar de eerste schreden zijn gezet, en waarschijnlijk zullen er nog vele volgen.

Groeten,
TonSAB

1 opmerking:

Marina Noordegraaf .... zei

ha ton, mooi om te zien dat je wel wat ziet in de wiki!

en als je me vertelt wie je tijdslurpers zijn, dan wil ik best even een hartig woordje met ze spreken hoor :-)