zaterdag 29 maart 2008

RSS-feeds

Beste lezers,

Druk met de RSS-feeds. Zeer handig! Die truc en het werken met Netvibes gaat nu heel goed. Mijn cursisten zijn nu ook begonnen en dat geeft een hoop administratie. Wel goed dat je de blogs via de RSS-feeds goed kunt volgen. Het valt me wel op dat als je werkt in google docs of gmail je snel moet handelen, want als je even niets doet wordt de verbinding verbroken. De tabs in Netvibes heb ik gebruikt, maar dat wordt pas interessant als ik alle 13 cursisten online heb. Dan ga ik alle cursisten apart zetten. Als het een beetje meezit vanavond of morgen werken met Flickr, dat kan heel handig zijn. We zullen zien.

Groet,
TonSab

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi Ton,

Ben wel benieuwd wat voor typen feeds je hebt geplaatst?

Hoe snel word je uit je Google account gegooid? Er is vaak zoiets als een veiligheidsinstelling die ervoor zorgt dat je na langere tijd niks doen eruit gegooid wordt. maar jij wordt er dus heel snel uitgegooid? Hoe snel?

Ik zag dat iemand anders dit probleem ook had. De gesuggereerde oplossing is je cache te legen, maar er is nog geen reactie terug die bevestigt dat dit werkt.

Als je het probleem nog nader specificeert, kan ik eens kijken of ik een oplossing te vinden is. Je kunt zelf ook alvast kijken op Gmail help of Gmail help discussion