vrijdag 5 december 2008

Ding 17 web 2.0 applicaties

Vandaag gesnuffeld aan diverse web 2.0 applicaties. Enkele genealogische applicaties heb ik bekeken, aardig maar misschien toch iets meer voor als ik oud en grijs ben. Daarna een aardige applicatie gezien waarin het mogelijk is informatie over je sportteam bij te houden. Nu ben ik momenteel leider van SVI F7 (zoon Pijke speelt daar ook in) en dat lijkt mij dus wel handig. Ik heb naam- en adresgegevens van de spelers toegevoegd, zodat ik ze kan mailen wanneer er nieuws te melden is over bijvoorbeeld de volgende wedstrijd. En er enkele foto's in geplaatst. Voordeel is dat ook andere ouders er hun foto's kunnen uploaden, zodat ze daar verzameld kunnen worden. Daar ga ik de komende tijd nog wel verder mee experimenteren. Naam van de Web 2.0 applicatie is Team Snap. Verder is dit "ding" over web 2.0 applicaties aardig om af en toe te bezoeken, zodat er weer inspiratie opgedaan kan worden.

Groeten,
TonSAB

Geen opmerkingen: