donderdag 25 december 2008

Sociale netwerken

Al enige tijd bevind ik mij op Hyves. Veel doe ik er niet mee, maar af en toe wordt ik door Hyves getipt dat er een verjaardag van een vriend/vriendin is. Dat is dan wel weer handig. Sociale (digitale) netwerken hebben zeker hun nut, maar ik ben vooralsnog meer voorstander van de fysieke sociale netwerken. Ik babbel liever live met een vriend, dan dat ik dat digitaal doe. Iemand van de oude stempel waarschijnlijk, maar vooralsnog hou ik me daar toch maar aan. Wel is het goed om als bibliotheek op de hoogte te zijn, van deze ontwikkeling, die alleen nog maar zal intensiveren. Als bibliotheek moeten we met onze informatie zijn waar de klant is, en dat is voornamelijk op Google en de Sociale netwerken. Daar komen is voor SAB de uitdaging van de komende jaren.

Groeten,
TonSAB

Geen opmerkingen: